Handelsbetingelser

PAROL info:

Webshoppen er drevet og ejet af:

Berg & Berg Aps, Banegårdsvej 1, DK-9500 Hobro 

CVR-nr.: 36066474

Kontakt os: (+45) 21 19 15 15  eller shop@parol.dk

BETALING
PAROL modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard, JCB og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varerne afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

PAROL bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kort oplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

LEVERING

Alle ordrer modtaget på hverdage før kl. 14.00 (København tid) afsendes samme dag.

Vi sender til det nærmeste pakkehåndteringssted (posthus) eller dit hjem.

FRAGT PRISER

Danmark:

  • GRATIS fragt og retur til Pakkeshop
  • Ved hjemmelevering koster fragten 39 dkk

EU-lande, Norge, Schweiz og UK:

  • GRATIS fragt ved bestilling over 1000 dkk
  • Ved bestilling 0 - 999 dkk koster fragten 100 dkk

USA, Canada og Australia:

  • GRATIS fragt ved bestilling over 1500 dkk
  • Ved bestilling 0 - 1499 dkk koster fragten 150 dkk

RETUR

Vi håber, at du bliver glad for dit nye tøj fra PAROL.

Skulle der være noget, som du ikke er helt tilfreds med, giver vi 14 dages fuld returret på varer købt hos PAROL. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager varerne.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter du har modtaget varerne til shop@parol.dk og fra fortrydelsens dato skal du senest 14 dage efter returnere de købte varer.

RETUR adresse:

PAROL
Blåkildevej 17
9500 Hobro

hvad enten det er at bytte til en anden vare eller til at få pengene retur.

PAROL betaler returneringsomkostninger i Danmark. Du skal blot henvende dig til os på shop@parol.dk og bede om returlabel. 

Køberen betaler for returporto udenfor DK.

Pakker sendt med efterkrav modtages ikke.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen eller naturlig slitage.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over en vare, købt i PAROLs webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mail adresse: shop@parol.dk